علي جدي







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تنهايي...

خدایا مرا که افریدی گارانتی هم داشتم؟؟؟آخه دلم از کار افتاده!!

تنهایی هم مد شده ...همه به هم خیانت می کنند وبعد داد میزنند که تنهایم!

لبخندم را بریدم قاب گرفتم به صورتم اویختم حالا با خیال راحت هر وقت دلم گرفت بغض میکنم!!

دلم میخواهد بخوابم مثل ماهی توی تنگم که چند روزیست روی اب خوابیده است!

 

 

می نویسم خاطرات با اشک و آه   درشبی تاریک می نویسم خاطرات از روی تا بدانی دوریت با من چه کرد

ﻣــﻦ ﺍگــر مـی خـﻨـﺪﻡ ﺗـﻨـﻬﺎ ﺑـﻪ ﺍﺟـﺒـﺎﺭ ﻋـﻜـــﺎﺱ ﺍﺳــﺖ ﻭگـرﻧﻪ بی تو…
مــن ﻛـﺠـﺎ؟ خــنــدﻩکجا؟

مچاله کن ، بشکن ، بند بزن ، خط بزن ، خلاصه راحت باش …ارث پدرت نیست ، دل تنهای من است !!

 

 

 

 

دیشب در جاده های سکوت در ایستگاه عشق هرچه منتظر ماندم

کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد و من تنها تر از همیشه به خانه برگشتم . . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی در 14:51 | |